۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84867731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۰ میلیارد تومان طرح آبفا در کوهدشت در دست اجرا است

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان طرح آبرسانی و فاضلاب از جمله احداث هشت مخزن در مناطق شهری و روستایی کوهدشت فعال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا کرموند روز شنبه در بازدید از پروژه آبرسانی به روستای هرین خلیفه کوهدشت با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان اظهار کرد: تا چند سال اخیر وضعیت قرمز آب در کوهدشت وجود داشت که با انجام برنامه‌های زمان‌بندی شده در حال حاضر از خط قرمز آب فاصله گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه این به‌معنای رفع مشکل بحران آب در شهرستان نیست ادامه داد: شرکت آبفای لرستان بر اساس نیازها و نه اعتبارات کار می کند و هم اکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

وی در خصوص طرح آبرسانی به روستای هرین خلیفه تصریح کرد: این پروژه شامل یک مخزن بتنی ۲۰۰ مترمکعبی، ۶ کیلومتر خط انتقال آب با لوله فولادی و اجرای پنج کیلومتر شبکه و انشعابات است.

کرموند افزود: روستای هرین خلیفه دارای ۷۰۰ نفر جمعیت است و حدود ۱۵ میلیارد تومان برای پروژه آبرسانی به این روستا هزینه می‌شود که اکنون ۷۰ درصد پیشرفت دارد و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی کار احداث هشت مخزن روستایی لرستان علاوه بر مخزن روستای هرین خلیفه با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به پیمانکار واگذار شده‌است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha