فرماندار مهاباد: اولویت اعتبارات سفر رییس جمهور تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم در تخصیص اعتبارات ویژه سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی و این شهرستان است.

قادر امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اولویت رییس جمهور و دولت سیزدهم نیز تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور است و طرح جدیدی آغاز نخواهد شد مگر اولویت آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه دولت تمام توان و تمرکز خود را برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام معطوف کرده است، افزود: در همین راستا اولویت در توزیع اعتبارات در بخش طرح های نیمه تمام است که هم اکنون در همه کشور وجود داشته و به معضلی تبدیل شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: برهمین اساس در سفر رییس جمهور به مهاباد هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که با اولویت طرح های نیمه تمام به تدریج در حال ابلاغ است.

بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی یکی از مهمترین طرح های نیمه تمام مهاباد

وی یکی از مهمترین طرح های نیمه تمام شهرستان مهاباد بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان است که در سفر رییس جمهور ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن اختصاص یافته است که با تخصیص این اعتبار ساخت این بیمارستان شتاب خواهد یافت.

قادری با بیان اینکه بیشترین میزان اعتبارات اختصاص یافته سفر رییس جمهور در مهاباد در حوزه راه ها به ویژه راه های بین شهری است، گفت: ورودی میاندوآب - مهاباد،  ارومیه - مهاباد، محور مهاباد به ارومیه، کمربندی «دارلک» و اتمام کریدور غرب کشور در محدوده این شهرستان است که هم اکنون فعال بوده و با سرعت در حال اجرا است.

اختصاص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای حوزه راه جنوب آذربایجان غربی در سفر رییس جمهور

وی ادامه داد: در مجموع هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راه جنوب آذربایجان غربی در سفر رییس جمهور اختصاص یافته است که به تدریج در حال تزریق است و تکمیل این طرح ها چهره این منطقه را در زمینه راه دگرگون خواهد کرد.

فرماندار مهاباد: اولویت اعتبارات سفر رییس جمهور تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

قادری یادآور شد: در سفر رییس جمهور به این شهرستان همچنین اعتبارات خوبی به راه های روستایی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، توسعه فضاهای ورزشی و علاج بخشی سد مهاباد تخصیص پیدا کرده است که به مرور تخصیص خواهد یافت.

دولت سیزدهم خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند، افزود: علی رغم تحریم های شدید و فلج کننده غرب علیه کشورمان ولی طی یکسال گذشته علاوه بر رفع بسیاری از چالش‌های گذشته و تلاش برای ریل‌گذاری صحیح برای حرکت به سوی شرایط بهتر، اقدامات ارزشمندی نیز در حوزه‌های مختلف در کشور صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: نیازمندی ها زیاد است و با توجه به عقب ماندگی هایی که داریم توقع مردم بسیار بجا است و کیفیت زندگی مردم در مناطق شهری و روستایی باید ارتقا پیدا کند ولی با توجه به منابع محدود دولت سعی می شود با اولویت بندی های درست آنها را به گونه ای توزیع و اجرا کنیم که بیشترین تاثیر را در زندگی مردم داشته باشد.

قادری گفت: علی رغم همه تهدیدها و تحریم ها و تمام مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده است با ظرفیت‌های موجود و با نیروی انسانی کارآمد در کشور امکان برون رفت از تمام مشکلات وجود دارد.  

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی رییس جمهور، در بیست و یکمین سفری استانی دولت سیزدهم در قالب سفری یکروزه سی ام اردیبهشت ماه سال جاری وارد آذربایجان غربی شد و در نخستین گام با مردم شهرستان مهاباد دیدار کرد.

شهرستان مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha