دوندگان آذربایجان‌غربی مسابقات المپیاد دانش آموزی کشور را با ۳ مدال به پایان رساندند

ارومیه - ایرنا - رئیس هیات دوومیدانی ارومیه گفت: تیم‌های دختر و پسر استان آذربایجان‌غربی در مسابقات المپیاد دانش آموزی کشور با کسب دو مدال طلا و یک برنز به کار خود پایان داد.

ساسان اسدزاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دو ومیدانی دختران استان در این رقابت‌ها با ۹ ورزشکار و به مربیگری خانم مقبل حضور یافت و بعد از ۴ روز رقابت موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شد.

وی اظهار کرد: در این رقابت‌ها «معصومه یوسفی» در ماده پرتاب چکش با رکورد ۴۵.۷۳ مدال طلا دست یافت، در این ماده «سنا رضایی» با پرتاب ۳۵.۰۶ به مقام چهارم دست یافت.

رییس هیات دو ومیدانی ارومیه ادامه داد: در رشته ۳۰۰۰ متر این رقابت‌ها، «آیناز نوزاد» نماینده استان با زمان ۱۲ دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه بعد از دوندگان خوزستان و همدان سوم شد و مدال برنز را کسب کرد، در این ماده «معصومه موسی اوغلی» دیگر نماینده استان مقامی کسب نکرد.

وی اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم آذربایجان‌غربی در بین ۲۷ تیم شرکت کننده، عنوان یازدهم را کسب کرد.

اسدزاده یادآور شد: قبل از مسابقات دختران، مسابقات بخش پسران نیز به مدت پنج روز برگزار شد که تیم استان آذربایجان‌غربی با ۱۰ ورزشکار و به مربیگری «حمید هفت چشمه» با کسب یک مدال طلا توسط «امیررضا آهنین مرام» در ماده پرتاب چکش، سه عنوان چهارم در پرتاب چکش، دوی ۳ هزار متر و ۸۰۰ متر و دو عنوان پنجم در دوی ۱۰۰ متر و پرتاب وزنه مقام هفتم را در بین ۳۱ تیم به خود اختصاص داد.

مسابقات دو ومیدانی دانش‌آموزان کشور طی چهار روز به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha