پولادگر: شرایط برای اعتراض همه مهیا است

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در خصوص احراز شرایط، یک بحث عدم احراز داریم و اگر کسی عدم احراز نداشته باشد مانعی برای شرکت کردن در انتخابات ندارد و ضمن آنکه شرایط اعتراض برای همه مهیا است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر روز جمعه در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در هفته جاری اظهار داشت: در هفته آینده ۲ انتخابات مهم داریم. انتخابات کمیته ملی المپیک اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و در تلاش هستیم تا هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و همه قوانین نیز اجرا شود. 

وی ادامه داد: هیچ مشکلی در ۲  انتخابات وجود ندارد و امیدواریم همه اعضا شرکت کنند. در مجمع قوانینی داریم که باید مجمع به رسمیت برسد و با همه اعضا رایزنی می‌کنیم که همه حضور داشته باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد موضوع تایید صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال و اعتراض مهدی علی‌نژاد به عدم احرازش بیان کرد: بررسی صلاحیت‌های افراد در اختیار ما نیست و نهادهای نظارتی این کار را انجام می‌دهند و شرایط برای اعتراض همه مهیا است. البته در خصوص احراز شرایط یک بحث عدم احراز داریم و اگر کسی عدم احراز نداشته باشد مانعی برای شرکت کردن در انتخابات ندارد. طبیعی است که باید دلایل عدم احراز عنوان شود و زمان برای دفاع داشته باشند. 

پولادگر در پایان گفت: از همه روسای عضو مجمع کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنم روز یکشنبه با حضور ارزشمند خود کمک کنند تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha