۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84866705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مسئولان ملی با حضور در استان‌ها برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: مسئولان ملی، وزرا و دیگر کارگزاران نظام با حضور در استان و شهرستان ها نسبت به رفع مشکل مردم تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا  «علیرضا قاسمی فرزاد» روز جمعه در میز ارتباطات مردمی سازمان اداری استخدامی کشور در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان، افزود: کسانی که در حوزه جذب و استخدام مراحلی را طی کرده و با مشکلاتی مواجه شدند معاون رییس جمهور در این نشست دستورات خوبی برای رفع مشکلات آنها صادر کرد.

وی افزود: دولت سیزدهم فضای خدمت به مردم را فراهم کرده است و وزرا و معاونان رییس جمهور با حضور در استان ها و شهرستان ها برای رفع مشکل مردم تلاش می کنند. 

قاسمی فرزاد ادامه داد: مسئولان با حضور در جمع مردم از نزدیک مشکلات آنها را شنیده و نسبت به رفع آن در مرکز کشور اقدام لازم را با پیگیری و رایزنی انجام می دهند. 

استاندار همدان: مسئولان ملی با حضور در استان‌ها برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند

«میثم لطیفی» معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور صبح امروز همزمان با هفته دولت با حضور در باغ بهشت همدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

حضور در میز ارتباطات در محل سازمان مدیریت استان، جلسه با استاندار و معاونان، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در سفر یک روزه به شهر همدان است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha