مرتضوی: دشمنان به دنبال از بین بردن تفکر امام حسینی(ع) هستند

قم - ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: ما خادمان امام حسینیم و رییس جمهوری به موضوع اربعین به صورت ویژه پرداخته و علاوه بر فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای فراهم کردن زیرساخت ها به طور مرتب پیگیر آن است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «سید صولت مرتضوی» صبح جمعه و در سومین روز از هفته دولت که به منظور نظارت میدانی بر اجرای مصوبات سفرهای استانی به استان قم سفر کرده است، همراه «سید محمد تقی شاهچراغی» استاندار و «سید احمد عبودتیان» دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت از نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین مستقر در صحن جمکران هم بازدید کردند.

معاون اجرایی رییس جمهور سپس در هفتمین همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه اربعین، گفت: ملت امام حسین در قالب جغرافیا نمی گنجد و فراتر از مرزهاست و این ملت امام حسین تمام نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را نقش برآب کرد.

مرتضوی ادامه داد: دشمنان به دنبال از بین بردن تفکر امام حسینی هستند و اربعین نقطه اجماع تمام آزاد اندیشان و عدالت خواهان و عدالت گستران جهان است.

وی خطاب به فعالان جبهه فرهنگی در عرصه اربعین افزود: شما در چارچوب این فرهنگ گرد هم آمدید تا برای حرکت جهانی اربعین و عشق به خاندان عصمت و طهارت که برگرفته از شور حسینی است، بستر سازی کنید؛ هر چند در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که شما آن مشکلات را خسته کردید و البته مطالبات شما به حق است.

مرتضوی اظهار داشت: اربعین تبدیل به معارف عمومی شده است و مشکلاتی که بیان شد، باز به دست شما فعالان مردمی در عرصه اربعین برطرف می‌شود، اما ما هم نگرانی داریم زیرا این اربعین پس از کروناست و امیدواریم با تدبیر و سیاستگذاری دولت و دخالت نداشتن دولت مسائل برطرف شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی، رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا برای دومین باروارد استان قم شد. 

حضور در نشست اداری شورای استان، تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهیدرجایی، حضور در نماز جمعه  و بازدید از مجموعه ورزشی پردیسان، سایت ۲۲ هکتاری مسکن و ۵۶۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن از برنامه های پیش بینی شده سفر  یک روزه معاون اجرایی رییس جمهور به استان قم است.
درسفر رئیس جمهور به استان قم ۱۴۷ مصوبه برای اجرا توسط ۲۶ وزارتخانه و دستگاه اجرایی تصویب شده که از این تعداد ۱۹ مصوبه در زمینه موضوعات تسهیلاتی و سرمایه گذاری، ۷۶ مصوبه اعتباری و ۵۲ مصوبه نیز در زمینه مجوزی و تعیین تکلیفی بوده است.

مرتضوی برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۹ استان سمنان، خراسان جنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان  وهرمزگان سفر کرده و اینک قم مقصد دهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha