وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد کرمانشاه شد

۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبر: 84866519
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد کرمانشاه شد

کرمانشاه - ایرنا- دکتر «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده دولت و با هدف افتتاح طرح ها و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر پیش از ظهر جمعه وارد کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی مورد استقبال استاندار و مسوولان استانی قرار گرفت و در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

دیدار با خانواده شهید معظم «محمدرضا قلیوند» در شهر کرمانشاه اولین برنامه دکتر اسماعیلی است و سپس در مراسم افتتاح بیمارستان حکیم در شهر کرمانشاه حضور می یابد.

حضور در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم در مسجد جامع شهر کرمانشاه و سپس سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمانشاه است.

دیدار با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، دیدار با فعالان اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اسلام آباد غرب و هرسین از دیگر برنامه دکتر اسماعیلی در سفر به استان کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا؛ پنج هزار و ۱۵۱ پروژه با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت امسال در استان کرمانشاه افتتاح می شود که با افتتاح این تعداد پروژه برای ۶ هزار و ۵۳۵ نفر اشتغال ایجاد می‌گردد.

از مجموع این تعداد پروژه، چهار هزار و ۹۰۵ مورد مربوط به حوزه اقتصادی است که برای بهره برداری از آنها یک هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای پنج هزار و ۸۷۹ نفر نیز اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

همچنین ۲۴۶ پروژه با یک هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۵۶ نفر به صورت مستقیم در حوزه عمرانی افتتاح می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha