اولین میز خدمت دولت برای حل مشکلات مردم در قصرشیرین برگزار شد 

قصرشیرین- ایرنا- اولین میز خدمت دولت سیزدهم شامگاه پنجشنبه با حضور سرپرست فرمانداری و مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی قصرشیرین در مسجد جامع این شهرستان به منظور حل مشکلات و مسائل مردم برگزار شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در حاشیه برگزاری میز خدمت در مسجد جامع قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و توفیق برای دولت انقلابی سیزدهم، گفت: اولین میز خدمت در شهرستان قصرشیرین در مسجد جامع در دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی امروز برگزار شد که تعداد زیادی از مردم از طبقات گوناگون  مراجعه کردند که اکثریت دستگاه‌های دولتی هم در میز خدمت حضور داشتند.

محمد حیدری افزود: در این برنامه مدیران دستگاه های دولتی مشارکت فعالی داشتند و  پاسخگوی درخواست‌های مردم بودند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین، بیشترین درخواست های مراجعه کنندگان را مربوط  به کمیته امداد امام (ره)،  بهزیستی، مسائل و مشکل مسکن مهر، مساعدت های مالی، همچنین اشتغال و نظایر این موارد بیان کرد و ادامه داد: دستورات لازم به دستگاه ها داده شد و قرار است که دبیرخانه میز خدمت در فرمانداری همه مواردی که توسط مردم عنوان شد را به فرمانداری ارجاع داده و پیگیری و نتیجه عملی کار را گزارش کند.

حیدری اضافه کرد: حتما هر ماه یک میز خدمت در یکی از مساجد  و یا محلات شهرستان برگزار می‌کنیم تا مردم چهره به چهره  با مسوولان در تماس باشند و هر مساله و مشکلی داشته باشند مستقیم مطرح کرده و پاسخ آن را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: روستاها بخشی از شهرستان هستند که البته بعد از اتمام شهر، در سطح روستاها نیز میز خدمت برگزار می شود که روستاها مشکلاتشان از حیث خیابان، آسفالت، برق، گاز، اشتغال و کشاورزی کمتر از شهر است و امیدواریم که مشکلات مردم شهر نیز کمتر شود.

                                     اولین میز خدمت دولت برای حل مشکلات مردم در قصرشیرین برگزار شد 

شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان  دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha