۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۲۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84866393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر کل جهاد اسلامی : ما و حماس یک نیروی مقاومت یکسان هستیم

تهران- ایرنا- زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین عصر پنجشنبه تصریح کرد: ما و حماس و بقیه گروه های مقاومت، نیروهایی یکپارچه زیر لوای فلسطین و جهاد هستیم.

به گزارش ایرنا از شبکه خبری "المیادین"، النخاله تصریح کرد: نه تسلیم می‌شویم و نه [برای احقاق حقوقمان] چانه زنی می‌زنیم و پرچم ما همچنان و بیش از هر زمان دیگری برافراشته است.

النخاله با بیان اینکه حماس در نبرد سه روزه اخیر، پشیتبان جهاد اسلامی بود، افزود: ما همگی در مقابله با دشمن و تجاوز آن، واحد هستیم. اتاق عملیات مشترک نیز یک نیاز ملی است که باید تقویت شد.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورها، کشته های فلسطینی، تجاوزات صهیونیستها به مسجدالاقصی، قدس و کرانه باختری را نمی‌بینند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: درحالی که نیاز اساسی و کلیدی ما آزادی است، هنگامی که از ملت فلسطین دفاع می کنیم برخی شبکه‌ها مقاومت را مورد هجمه قرار می‌دهند.

النخاله با انتقاد از سازشکاران عرب گفت که دشمن به دنبال آن است که ما را برده‌ای به نام "صلح دروغین"  تبدیل کنند یا ما را از پای درآورتد، چرا که ما مخالف ذلت و اشغالگری هستیم.

وی خطاب به دشمنان فلسطین و متحدان آن گفت: شما یا با ما هستید یا با ایشان. ما در مورد همه چیز با شما خواهیم جنگید و نبرد ما تا زمان اخراج شما از سرزمینمان ادامه خواهد یافت.

النخاله تصریح کرد: دشمن، کرانه باختری را به یک شهرک صهیونیستی بزرگ برای شهرک‌نشینان خود بدل کرده است که دست به قتل و تروریسم می‌زنند.

وی افزود: متأسفانه برخی از عربها نمی‌خواهند نام فلسطین و ملتش را بشنوند که تسلیم نخواهد شد. اما نام فلسطین و ملتش، هر روز بزرگتر خواهد شد.

وی خطاب به گردان‌های قدس گفت که انتقام و مسؤولیات ما بزرگ و روز به روز بیشتر میشود و شما همانگونه باشید که با یکدیگر عهد و پیمان بسته‌ایم  و تا حصول پیروزی، نه عقب نشینی کنید و نه تردید به دل راه دهید.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: هر کس بخواهد ما را هدف قرار دهد، باید در محاسبات خود بازبینی کند.

النخاله در ادامه با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد دشمن تفرقه‌افکنی کند، تصریح کرد: نباید به دیگران فرصت داد که وحدت ما را تهدید کند. باید تفرقه را کنار بگذاریم؛ زیرا دشمن ما یکی است. ما و حماس هم مقاومت واحدی تحت پرچم فلسطین هستیم.

این مقام جهاد اسلامی تأکید کرد: ملت ما سرور ملتهای جهان است؛ زیرا ما با وقیحان و ظالمان جهان مبارزه می‌کنیم و اسرائیل، اوج دست‌پروردگی این ظلم است. جنگ وحدت میادین هم بسیار مهمتر از چیزی بود که به تصویر کشیده شد.

دبیر کل جهاد اسلامی با اشاره به اینکه این جنبش، در مبارزه اسرا در کنارشان قرار دارد، گفت: دشمن همچنان از تعهداتش شانه خالی می‌کند.

النخاله در پایان از ایران، سوریه، قطر، یمن، لبنان و مصر و حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله دبیر کل آن قدردانی و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha