رسانه ها در روند توسعه استان قزوین  اثر گذار بخش باشند 

قزوین - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین با اشاره به رسالت و اهمیت رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی، گفت: رسانه ها در روند توسعه استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و شهری اثر بخش باشند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضی آقا سیدی پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استانداری قزوین ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود:رسانه‌ها می‌توانند بازوی قوی و ایمن برای انعکاس نظرات و مطالبات مردم در راستای پیشرفت و تعالی باشند و زبان مردم و حلقه واسط بین مسوولان باشند.

وی اظهار داشت : در حال حاضر شاهد رشد و بلوغ صنعت رسانه ها هستیم و در استانی مانند قزوین گذشتگان به نوبه خود تلاش های فاخری داشتند و نسل جدید باید بیشتر همت کرده و این تغییر نسل را با برجستگی در کشور نمایان کند.
آقا سیدی تصریح کرد: این سال ها که گذر از صوت به فراصوت  است با جود زحمات بسیاری که قابل تقدیر است، هر جا رشدی رخ داده از طریق فعالیت رسانه بوده و جاهایی می توانیم با سنجش ضریب نفوذ در جامعه خود بازآفرینی هایی داشته باشیم.  
این مسوول تاکید کرد: به نمایندگی از تیم ارشد استان برای بلوغ و به رشد و مستمر رساندن فضا و صنعت رسانه و کنشگران رسانه ای آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.
وی اضافه کرد: جاهایی باید عرصه نگاهمان را توسعه داده و فضای رقابت جزئی خود را افزایش دهیم و فضاهای نو را پیش روی خود قرار دهیم.
وی با بیان اینکه باید با انسجام و هم افزایی شاهد ارتقاء صنعت رسانه به لحاظ کمی و کیفی سطح مطالبه گری را مبتنی بر منفعت عامه در استان باشیم،   افزود : اگر جایی احساس کنید مدیری به دنبال تثبیت منافع خود است صدای شما به عنوان موذنان جامعه باید بلند شود.
در این نشست نمایندگان تعدادی از رسانه‌های استان از مسائل و مشکلات حرفه خود و جامعه گفتند و در پایان از پیشکسوتان و فعالان رسانه استان قزوین تقدیر شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha