۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۴۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84866318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برومند: حضور بانوان اتفاق فوق‌العاده بازی امروز بود/ استقلال برد اما ضعیف عمل کرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، حضور بانوان در بازی استقلال و مس کرمان را اتفاقی فوق‌العاده توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، پرویز برومند  پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه بازی این تیم با مس در جمع خبرنگاران گفت: امروز یک اتفاق فوق العاده در فوتبال افتاد که بنیانگذار آن استقلال بود و هواداران خانم به ورزشگاه آمدند.

برومند افزود: همسر من هم از کسانی بود که دوست داشت به استادیوم بیاید و خوشحالم که امروز توانست بازی را از نزدیک تماشا کند.

دروازه‌بان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: حضور در ورزشگاه‌ها در لیگ برتر حسرت بزرگ خیلی از بانوان بود که خوشحالم این اتفاق افتاد. اگر چه باید این اتفاق زودتر می‌افتاد، به خصوص که ما فرهنگ بالا و غنی داریم.

برومند در ادامه درباره پیروزی استقلال برابر مس گفت: استقلال بازی را پیروز شد اما قوی‌تر باید این تیم را شکست می‌داد و سه تا ۴ گل به مس می‌زد. هنوز استقلال با توجه به بازیکنانی که در اختیار  دارد، آنطور که می‌خواهیم بازی نکرده است و نمایش تیم مقابل مس با توجه به ابزاری که در اختیار دارد، ضعیف بود.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال با توجه به توانی که دارد باید در تهران راحت به هر تیم سه یا ۴ گل بزند. سه امتیازی که استقلال در بازی هفته اول مقابل سپاهان از دست داد، خیلی حساس بود و در ادامه از دست دادن این امتیازها می‌تواند استقلال را به زحمت بیندازد و به همین خاطر امیدوارم در بازی برگشت، جبران کند و سه امتیاز بازی با سپاهان را بگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha