۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 2243
کد خبر: 84866317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

کرج-ایرنا- استاندار البرز گفت: گره پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس اکنون باز شده است و در تلاشیم تا پایان سال آن را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی شامگاه پنجشنبه در دیدار با جمعی از نخبگان، ورزشکاران، نمایندگان اقشار مختلف مردم در سالن ایثار شهرداری فردیس برگزار شد، افزود: مشکل فنی ، نبود تامین اعتبار و قرارداد با پیمانکار سه موضوع مهم و اساسی در خصوص بیمارستان فردیس وجود داشت که با پیگیری ها مشکلات رفع شد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای مردم شهرستان فردیس، بیمارستان و تامین سرانه های بهداشتی و درمانی است، از این رو با پیگیری‌های جدی در جهت حل مشکلات بیمارستانی فردیس اقدام کرده ایم.

وی گفت: در حال حاضر دو پیمانکار در پروژه بیمارستان فردیس مشغول بکار هستند بخش های داخل حیاط، ساختمان های جانبی، دیوار و محوطه به عهده پیمانکار دیگر توسط بنیاد مسکن انجام می شود و تکمیل ساختمان مرکزی بیمارستان به عهده پیمانکار قبلی گذاشته شد.

وی با بیان اینکه استان البرز در بخش تخت بیمارستان بیشترین مصوبات را در سفر رییس جمهور گذارند، افزود: همچنین بیمارستان خصوصی به‌آفرین نیز به مجموعه درمانی شهرستان فردیس اضافه می شود که مجموعا ۶۰۰ تخت بیمارستانی خواهد بود. 

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به استان و تخصیص اعتبارات ویژه بمنظور ارتقا و تقویت زیرساخت های عقب مانده استان، افزود: بواسطه این امر اقدامات بزرگی در دستور برنامه های استان قرار گرفته که با تحقق آنها بخش قابل توجهی از دغدغه ها و مطالبات مردم حل و فصل می شود.

وی ادامه داد: شهرستان متراکم فردیس نیز با موانع جدی در تامین سرانه ها در حوزه های مختلف مواجه است بنابراین طی بازدید ها و جلسات متعدد نسبت به احصا و حل آنها اقدام شده است.

عبداللهی گفت: اعمال محدودیت های جدی و تحریم های ناجوانمردانه بر علیه ایران اسلامی، بسیاری از تعاملات و همچنین روند پیشرفت پروژه ها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس تلاش و اهتمام بیشتری برای پیشبرد امور لازم است از این رو برای تسریع در روند امور به راهکارهایی همچون تهاتر نفتی با کشورهای صاحب تکنولوژی و یا توان عمرانی در دنیا وارد مذاکره شده ایم.

عبداللهی بیان داشت: از سوی دیگر با تعامل خیرین و دولت ساخت ۱۰۰ مدرسه را در دستور کار داریم که سهم فردیس نیز مشخص است و باید شهرداری برای اختصاص زمین مناسب همراهی بیشتری داشته باشد اکنون جانمایی برای ساخت ۵۴ مدرسه صورت گرفته است.

استاندار البرز گفت: قرارگاه های اجتماعی، مسکن و اشتغال استان نیز با رویکرد محرومیت زدایی از محله های کم برخوردار، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان، اشتغال برای افراد جویای کار و تامین مسکن اقشار مختلف مردم راه اندازی شده اند و فعالیت قابل قبولی دارند.

وی افزود: انتظار می رود نخبگان، افراد صاحب نظر، بزرگان، خیرین و فعالان اجتماعی برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان همراهی و تعامل بیشتری داشته باشند.

استاندار البرز گفت: توسعه اماکن و امکانات و تجهیزات ورزشی در استان و بویژه شهرستان فردیس را با جدیت دنبال می کنیم و در این راه باید شورای اسلامی و شهرداری نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: موضوع انتزاع کامل شهرستان فردیس از کرج نیز طی جلسات تخصصی در حال پیگیری است و بزودی نتایج آن اجرایی می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha