۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۳۰
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84866261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوشحالی و قدردانی هواداران نساجی مازندران از بازگشت به ورزشگاه وطنی قائمشهر

ساری – ایرنا – تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از حدود ۵۰ بازی در خارج از خانه امشب بار دیگر با حضور پرشور هواداران میزبان تیم ملوان بندر انزلی شد.حضوری که سبب خوشحالی و قدر دانی دوستداران فوتبال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این ورزشگاه امشب پنج شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان ،استاندار مازندران و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی مورد افتتاح قرار گرفت و تیم نساجی مازندران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران در خانه میزبان تیم ملوان شده است.

مازندرانی های هوادار نساجی چندین ساعت مانده به شروع بازی در این ورزشگاه حضور یافته خوشحالی خودشان را از باز سازی دوباره این ورزشگاه ابراز کردند.خیلی از طرفداران در گرمای تابستان به عشق تیم نساجی چندین ساعت زودتر در جایگاه حاضر شدند و شروع به تشویق تیم محبوبشان با شعارهای " نساجی ای امید شهر خسته/ نفسم به نفس تو بسته" کردند.

یکی از هواداران تیم نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از وقتی که چشم باز کردم طرفدار تیم نساجی مازندران بودم، گفت: تیم نساجی مازندران یک تیم ریشه دار و قدیمی است که با حمایت هواداران خود توانست به لیگ برتر راه پیدا کند.

رضا قادری با اعلام اینکه تیم نساجی مازندران برای رسیدن به لیگ برتر سختی های زیادی را متحمل شده است، افزود: خوشحالم که بعد از مدت ها  بازی تیم نساجی مازندران با حمایت مسوولان در خانه برگزار می شود.

وی پیش بینی خود از بازی امروز را برد تیم نساجی مقابل تیم ملوان اعلام کرد.

یکی دیگر از هواداران تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بسیار خوشحالم که بازی تیم نساجی در وطنی برگزار می شود و درواقع به خانه برگشته است ،گفت: امروز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با پافشاری مسوولان مردمی و البته مالکان باشگاه افتتاح شد و ما شاهد برگزاری بازی این تیم با ملوان در خانه هستیم.

سید علی هاشمی نژاد که از بچگی بازی های تیم نساجی را از نزدیک دنبال می کرد، بیان کرد: تا آخرین نفس هوادار این تیم ریشه دار هستم.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس از یک سال جدا ماندن از فضای فوتبالی ایران با پایان یافتن عملیات نوسازی و کاشت چمن طبیعی امشب با حضور معاون اول رئیس جمهور ، وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران بازگشایی شد و یک بار دیگر به مدار فوتبال ایران بازگشت.

قدیمی‌ترین ورزشگاه مازندران که طی سال‌های اخیر به دلیل فرسوده بودن امکانات و زیرساخت‌ها همواره با چالش‌هایی مواجه بود، همزمان با دومین روز هفته دولت پس از تکمیل عملیات بهسازی و نوسازی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و حضور تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی، چهره‌های ملی و هزاران هوادار نساجی یک بار دیگر به فضای فوتبالی کشور برگشت.  آخرین باری که تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه شهید وطنی حضور یافت روز سوم مرداد ۱۴۰۰ بود که دیدار هفته بیست‌ونهم لیگ بیستم با استقلال تهران برگزار شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha