شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی مازندران در اولویت دولت است

ساری - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور گفت: شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری مازندران جزو برنامه‌ها و اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم است.

محمد مخبر عصر پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح همزمان طرح های عمرانی و زیرساختی مازندران در دومین روز هفته دولت در بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مازندران از استان های با استعداد کشور است که باید تمامی ظرفیت های اقتصادی و گردشگری منطقه شکوفایی شود.

وی خاطر نشان کرد: مازندران در کنار دیگر استان‌های شمالی کشور ظرفیت تولید و صادرات سالانه حدود ۸۰ میلیارد دلار کالا را دارد که باید برنامه ریزی اصولی برای تحقق این امر بکوشیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید استانداران سراسر کشور با تلاش مضاعفی که دارند نسبت به رشد اقتصادی و توسعه پایدار در نقاط مختلف کشور اقدامات لازم را انجام دهند و مدیریت کلان در سطح ملی از این مسئولان استانی حمایت می کند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری مازندران، در سفریکروزه معاون اول رئیس جمهور به صورت همزمان ۹۳۵ طرح هفته دولت استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که برای این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها یکهزار و ۵۳۹ نیز مشغول به کار می شوند.

بنابراین گزارش در این سفر به صورت ویژه طرح آبرسانی حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای بابل، امیرکلا، هادی‌شهر و بابلسر پس از انتظار ۱۳ ساله به بهره برداری می رسد. افتتاح عملیات بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha