۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84866161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ پروژه بخش مرکزی تالش به بهره برداری رسید

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸
کد خبر: 84866161
 ۹۰ پروژه بخش مرکزی تالش به بهره برداری رسید

رشت - ایرنا - همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور مدیران استانی و شهرستانی در بخش مرکزی تالش ۹۰ پروژه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش، ۶ پروژه عمرانی شهرداری، سه پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ۲۴ پروژه برق‌ رسانی، ۳۴ پروژه عمرانی دهیاری‌ها از جمله طرح های افتتاحی این شهرستان است.

همچنین ۱۷ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، پروژه ارتباطات سیار و ارتقاء سایت شبکه مخابرات، اقامتگاه بوم‌گردی مریان، برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی روستای کوهکری و سه پروژه اشتغال‌زایی برای مددجویان بهزیستی  از دیگر طرح هاست.  

برای بهره‌برداری از این پروژه ها در مجموع بیش از ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار تالش در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که به صورت همزمان در اقامتگاه بوم‌گردی مریان برگزار شد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: تالش دارای ظرفیت‌های بی‌بدیل سرمایه گذاری است از اینرو از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم و  از آنان حمایت‌های لازم نیز انجام می‌شود.

کیا عاشوری با اشاره به اینکه تالش محرومیت‌ های زیادی دارد، افزود : برای برطرف کردن مشکلات نیازمند همت همه مردم و توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی هستیم.

فرماندار تالش با بیان‌اینکه عزم و تلاش دولت در راستای عمران و آبادانی کشور و برطرف کردن مشکلات است، افزود: توجه به مناطق محروم در اولویت دولت است و این خود فرصتی مغتنم برای ارتقا این منطقه است.

به گزارش ایرنا، ۲۲۴ پروژه در شهرستان تالش با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که از مجموع آنها ۹۰ پروژه مربوط به بخش مرکزی تالش بود که امروز پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha