۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۵۳
کد خبر: 84866159
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون رئیس جمهور از شهرک صنعتی شیراز بازدید کرد + فیلم

شیراز-ایرنا-محسن رضایی میرقائد،معاون اقتصادی رئیس جمهور در بدو ورود به شیراز در شهرک صنعتی این شهر حاضر و از شرکت فاتح صنعت کیمیا بازدید کرد.

به گزارش ایرنا،معاون اقتصادی رئیس جمهور عصر پنجشنبه همزمان با دومین روز هفته دولت  وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد.
رضایی که توسط محمد هادی ایمانیه استاندار فارس همراهی می‌شد، در بدو ورود به شیراز از شرکت فاتح صنعت کیمیا واقع در شهرک صنعتی این کلانشهر بازدید و ضمن خداقوت به کارگران و کارکنان این واحد صنعتی بزرگ از نزدیک با روند تولید در این مجموعه آشنا شد.

شرکت فاتح صنعت کیمیا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ثابت در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و … با تکیه بر پیشینه­ ممتاز و نزدیک به نیم قرن تجربه در زمینه­ طراحی و ساخت تجهیزات ثابت، در فضایی به وسعت ۱۵۰ هزار مترمربع با ایجاد ظرفیتی بالغ بر ۳۰ هزار تن تجهیزات ثابت صنعتی در سال ، به عنوان شرکتی پیشرو در سطح کشور و فارس شناخته می شود.
در این بازدید اعلام شد که با اجرای فازهای بعدی این مجموعه با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای فارس بزودی برای ۲ هزار نفر نیروی ماهر و متخصص در این مجموعه اشتغالزایی خواهد شد.
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور بعد از ظهر پنجشنبه در آغاز سفری دو روزه به استان فارس وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد و از سوی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha