۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84866031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا و جانبازان است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون ایثارگران، جانبازان و خون پاک شهدا است.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان شمالی ، معاونان ،مدیران دستگاه های اجرایی استان در دومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای بجنورد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مزار شهدا را عطرافشانی و با آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.
محمد رضا حسین نژاد در این آیین اظهار داشت:  عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و فداکاری جانبازان و خانواده‌هایی است که همه زندگی خود را وقف اعتلای دین و ارزش‌های اسلامی و انقلابی کردند.

وی در ادامه سخنانش به طرح عادلانه سازی یارانه ها اشاره کرد و گفت: این تصمیم مهم برای دولت بسیار شجاعانه و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: درخراسان شمالی طرح هایی از سال ۸۴ کلید خورده بود که تاکنون پیشرفتی نداشت اما امسال با توجهات دولت به اتمام پروژه های نیمه تمام این  طرح ها افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر رییس جمهور و مصوبات آن در استان گفت: ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به جز بحث توسعه فاز دوم پتروشیمی است که تاکنون یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آن جذب شده اما پیگیر اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور هستیم .

حسین نژاد گفت: همدلی که بین اجزای حاکمیت و ائمه جمعه و مدیران  خراسان شمالی است موجب تسریع در پیشرفت می شود.

وی افزود: روند اقدامات و فعالیت ها باید به گونه ای باشد که ادامه دهنده راه شهدا و در مسیر پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید و هفت هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرد و ۳۵ هزار رزمنده نیز در جبهه ها داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha