۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 84866015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار قم: ترویج سبک زندگی شهدا سبب ارتقای فرهنگ عمومی می‌شود

قم-ایرنا-معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: ما در حوزه‌های فرهنگی مشکلاتی داریم و معتقد هستیم که یکی از مهمترین بخش‌های فرهنگی که می‌تواند به ارتقای فرهنگ جامعه کمک کند ترویج سبک زندگی و برنامه‌های مربوط به شهید و شهادت است.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حاجی‌زاده روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی طرح فصل شیدایی بیان کرد: کنگره شهدا را خود رهبر معظم انقلاب مدیریت و آثار را ملاحظه می‌کنند؛ در دوران کرونا هم ایشان جلسه مربوط به کنگره را تعطیل نکردند.

وی افزود: کنگره شهدای استان سمنان را من از نزدیک دیدم و به‌قدری استقبال بالابود که به‌رغم اینکه بلیت‌ها به‌صورت محدود فروش رفته بود، استقبال بسیار گسترده بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: رقم برنامه بسیار سنگین بوده اما موسسه اوج سپاه آن را تقبل کرده و استان فقط باید بستر را فراهم کند تا آن‌ها بتوانند کار خود را ارائه دهند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: مردم ما مسئولان خود را با حضور فعال در کنگره شهدا مورد آزمون قرار می‌دهند؛ ما در حوزه‌های فرهنگی مشکلاتی داریم و من معتقدم که یکی از مهمترین بخش‌های فرهنگی که می‌تواند به ارتقای فرهنگ جامعه کمک کند، برنامه‌های مربوط به شهید و شهادت است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مربوط به شهید و شهادت در تمام سنین از کودک تا بزرگ‌سال تاثیرگذار است؛ بستر کنگره ملی شهدا در قم امسال فراهم است و سپاه در بسیاری از بخش‌ها کارها را انجام می‌دهد و دستگاه‌ها فقط باید بستر کار را فراهم کنند.

ویژه‌برنامه سینمایی نمایشی فصل شیدایی هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس به مدت دو هفته به اجرای انواع برنامه‌های فرهنگی خواهد پرداخت./

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha