۹۳ طرح شهرستان سمنان با ۶.٢ هزار میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

سمنان- ایرنا- ۹۳ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان با اعتبار ۶ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سمنان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تالار شهید مطهری سمنان افزود: ۱۰۳ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار هفت‌هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال هفته دولت امسال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.
محمد بهرامی ابراز داشت: از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان، عملیات اجرایی ۱۰ طرح با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هفته دولت امسال در شهرستان سمنان آغاز شد.
وی بیان کرد: از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان، ۸۹ طرح عمرانی و چهار طرح اقتصادی است.
بهرامی تصریح کرد: ۵۸ فرصت شغلی با افتتاح چهار طرح‌ اقتصادی شهرستان سمنان در هفته دولت ایجاد شد. 

در نشست شورای اداری استان و شهرستان سمنان ، همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان با حضور عین اللهی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و عباس گلرو ، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. 

براساس گزارش‌ها دیدار با خانواده شهید صحافی از شهدای دفاع مقدس، افتتاح طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف مانند آموزشی ، راه و اقتصادی در زمینه دانش‌بنیان‌ها از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت سیزدهم در دومین روز از هفته دولت در سمنان است.
به گزارش ایرنا، به مناسبت شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و شهید محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha