رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است

مهاباد - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امنیت مردم در همه حوزه‌ها خط قرمز دستگاه قضایی است و همه همکاران دادگستری و نیروهای انتظامی و امنیتی برای تامین و ارتقای آن باید تلاش کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگاه بخش محمدیار با بیان اینکه باید نسبت به تحرکات اراذل و اوباش با جدیت برخورد کرد، افزود: برای این افراد نه تنها مجازات‌های جایگزین های حبس و تخفیفات قانونی شامل نمی‌گردد بلکه با شدت نیز با آنها برخورد می‌شود.

وی همچنین بر اعلام همکاری و همراهی تمام مجموعه های حوزه قضایی برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی ظرفیت بالایی در کمک به مدیران و حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال و در تمامی حوزه ها دارد که می باید از این ظرفیت ها با همکاری تمامی دستگاه‌ها در حوزه خدمت رسانی استفاده کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: قطعا تغییر و تحول در نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت تعالی و ارتقای خدمت به مردم در راستای رضایتمندی آنان که یکی از ویژگی‌های این نظام مقدس است.

عتباتی ادامه داد: از رییس جدید حوزه قضایی محمدیار انتظار می‌رود در کنار مردم باشد و برای خدمت به مردم تلاش کند چرا که هدف جلب رضایتمندی خداوند در خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است

وی افزود: در همین راستا توجه به اقدامات پیشگیری با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تسریع در رسیدگی‌ها، توجه به اتقان آرا، مراقبت حقوق عامه و بیت المال، اجرایی کردن سیاستهای کاهش جمعیت کیفری و توسعه صلح و سازش با استفاده از ظرفیت‌های موجود همچون شوراهای حل اختلاف و هسته‌های جهادی بخشایش باید مورد توجه قرار گیرد.  

 در ادامه این مراسم حکم  امیر جباری رییس جدید دادگاه بخش محمدیار توسط رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به وی اعطا و با تقدیم لوح تقدیر از زحمات افشین بنیادپور رییس سابق دادگاه این بخش تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha