نماینده قوچان:سفرهای استانی هدفمند عملکرد شاخص دولت سیزدهم است

مشهد- ایرنا- نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات هدفمند و تلاشهای صادقانه دولت در قالب سفرهای استانی عملکرد شاخص دولت سیزدهم است.

علی آذری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سفرهای استانی رییس جمهور در یک سال فعالیت دولت با تحقیق و کار کارشناسی مصوباتی داشت که همین مصوبات هدفمند سفرهای استانی را متفاوت از گذشته کرد.

وی ادامه داد: در مصوبات سفر، تمرکز دولت روی طرحهای عمرانی ناتمام و نیمه کاره بود که با بودجه کلانی از بیت المال همچنان در انتظار تکمیل بودند و مصوبات پرشمار دولت در این خصوص کارگشا خواهد بود.

این نماینده مجلس گفت: در ۲ دهه گذشته دولتهای قبلی نیز سفرهای استانی داشتند اما سفرهای استانی دولت سیزدهم با مولفه های مانند صداقت، کم هزینه بودن سفرها و شناسایی موفق نقاط آسیب در استانها از سفرهای استانی سالهای قبل متمایز شده است.

آذری افزود: البته باید توجه داشت دور دوم سفرها در دولت سیزدهم نباید آغاز شود مگر اینکه مصوبات دور نخست سفرها تعیین تکلیف شده و به نتیجه رسیده باشد و اگر این روند مراعات نشود سفرهای دور دوم هیات دولت به نقطه ضعفی برای دولت آیت الله رئیسی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امید است در دولت سیزدهم و با همراهی دولت و مجلس تصمیمهای ساختاری برای رفع مشکلات اقتصادی کشور اتخاذ شود.

آذری نماینده را شناسنامه حوزه انتخابیه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت نمایندگان برای زدودن محرومیت در مناطق مختلف در راستای اهداف دولت از دیگر نقاط قوت قوه مجریه در سال گذشته بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha