۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 84865712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجرای  ۲۷ پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان فسا

شیراز-ایرنا-فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: در هفته دولت امسال تعداد ۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال  در مناطق مختلف این شهرستان به بهره برداری می رسد که اهمیت این پروژه ها به منظور محرومیت زدایی و تلاش جهت رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف شهرستان است.

دکتر علیرضا فیروزی روز پنحشنبه در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار داشت:  هفته دولت فرصت مغتنمی جهت تشریح خدمات و اقدامات دولت است که این اقدامات در واقع با تلاش و کوشش فراگیر  مسئولان شهرستان به بار نشسته است.

این مقام مسوول اضافه کرد : طرح های هفته دولت در زمینه عمرانی ، بهداشت و درمان ، آموزشی ، مسکن و شهرسازی ، کشاورزی و سایر طرح های زیر بنایی اجرا شده است.

 نماینده  دولت در شهرستان فسا افزود: علاوه بر افتتاح پروژه های متعدد ، رویکرد مسئولان شهرستان پرهیز از ایجاد حواشی و اجتناب از مسائل سطحی و فاقد ارزش است و همه مسئولان مدیران شهرستان تلاش و اهتمام خود را بر روی انجام خدمات گسترده برای مردم  تمرکز کرده‌اند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان گفت: همدلی و همراهی اعضای این شورا نیز یکی از عوامل مهم ایجاد ثبات و امنیت در سطح شهرستان است و  مدیران شهرستان نیز باید با بهره‌گیری از این ثبات و امنیت تلاش کنند تا در مسیر توسعه شهرستان اقدامات ارزنده و قابل توجهی را ارائه دهند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha