۷ شهریور ۱۴۰۱، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84865710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعال سیاسی: جوان‌گرایی وجه تمایز دولت سیزدهم است

بیرجند - ایرنا - رئیس خانه احزاب خراسان جنوبی گفت: جوان‌گرایی مهمترین وجه تمایز دولت سیزدهم است و رئیس جمهور استفاده از جوانان در حوزه‌های مختلف را براساس رهنمود مقام معظم رهبری در دستور کار قرار داده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا رفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از نظر مقام معظم رهبری افراد متعهد و مجاهدی همچون حاج قاسم، جوان تلقی می‌شوند که همواره اقدامات جهادی و میدانی را مد نظر داشته‌اند و این روحیه باید در جامعه تقویت شود.

وی گفت: جوان‌گرایی گام مثبت و بلندی در دولت سیزدهم بوده که با کادرسازی جوانان انقلابی و متخصص به دنبال دولتی در تراز انقلاب هستند تا خدمت به مردم به معنای واقعی صورت گیرد.

این فعال سیاسی و اجتماعی سفرهای استانی رئیس جمهور و دولتمردان را آغاز نقطه‌ امید در دل مردم دانست و اظهار داشت: در این سفرها ارتباط چهره به چهره با مردم صورت می‌گیرد و مشکلات و مطالبات از نزدیک لمس می‌شود.

وی افزود: سفر رئیس جمهور به استان کرمان و رصد میدانی در آن طوفان شن گواهی روشن بر این سخن است همچنین براساس احصای نیازهای واقعی، اعتبارات خوبی به استان‌ها اختصاص داده می‌شود.

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: مدیریت تورم و رشد نقدینگی از دیگر اقدامات شاخص دولت است از طرفی با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها جلوی قاچاق کالاهای اساسی مردم تا حد قابل توجهی گرفته شده هرچند باید نظارت‌ها در این زمینه بیشتر باشد.

وی بیان کرد: همچنین نهضت ملی مسکن طرح بزرگی در دولت سیزدهم است هرچند باید تدبیری در زمینه بلندمدت شدن اقساط تسهیلات انجام شود تا جوانان بتوانند خانه‌دار شوند.

حقوقدان و مدرس دانشگاه به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: حمایت‌هایی از سوی دولت و مجلس در این زمینه مطرح شده که امیدواریم به بهترین نحو ممکن اجرایی شود و از این طرح به عنوان یک موهبت می‌توان نام برد.

وی گفت: اقدامات دولت سیزدهم و ارتباط بیش از پیش با مردم، نوعی امیدآفرینی را در مردم زنده کرده که امید است با تداوم این روند، توسعه و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha