۳ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84865530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: محور کار در اربعین امسال مردم هستند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر مشارکت مردم در اربعین امسال، گفت: محور کار و فعالیت در اربعین امسال مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین ضمن گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، افزود: اربعین امسال با اربعین ها سالهای گذشته متفاوت است، چراکه همه امورات را به مردم واگذار می کنیم و اربعین امسال مردمی است و ستاد اربعین نظرات، پیشنهادات مردم را با جان دل می‌خرد. 

وی افزود: هیچ حد و مرزی برای مشارکت مردم در اربعین وجود ندارد، شرایط اربعین امسال با توجه به گرمای هوا بسیار متفاوت سایر استان های دیگر است.

استاندار ایلام ادامه داد: هر کس دلش حسینی است  هیچ خط کشی برای میزان حسینی بودن نیست و ما دست او را به گرمی می فشاریم.

بهرام نیا تاکید کرد: وظیفه ما ادای دین است، مدیران اجرایی استان در بخش زیرساخت تلاش کردند که از همه آنان قدردانی می کنم.

استاندار ایلام اضافه کرد: یک ریال در حوزه اربعین تاکنون اختصاص داده نشده است و ۳۵۰ میلیارد تومان در زمینه راهسازی قرارداد منعقد شده است.

بهرام نیا اضافه کرد: تمامی اقدامات زیرساختی اربعین بدون هیچگونه اعتباری در حال انجام است و مدیران عمرانی این حوزه با دست خالی کار کردند.

وی اضافه کرد : امروز کاستی است اما زیرساخت ها با گذشته قابل مقایسه نیست و احداث پل صلواتی برای استفاده زائران در اربعین سه شیفته در حال انجام است.

استاندار ایلام با اشاره نقش موثر پلیس در اربعین، گفت: پلیس نقش موثری در اربعین دارد که امیدواریم با کمترین تصادفات جاده ای و مدیریا راهور استان و سایر مدیران یک اربعین با شکوه داشته باشیم.

بهرام نیا با اشاره به هفته دولت، گفت: این هفته یادآور دولت مردمی مکتبی و انقلابی است که دولت سیزدهم با تاسی از این دولت گفتمان مردم محوری را سرحوله کار خود قرار داده است.

وی افزود: سفرهای استانی رییس جمهوری یکی از مصادیق مردم محوری است که اوج این مردم محوری اربعین پیش رو است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha