استاندار چهارمحال و بختیاری:مردم بازوان پرتوان و نیروی محرکه دولت انقلابی هستند

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن هفته دولت تاکید کرد:اعتقاد راسخ دارم مردم بازوان پرتوان و نیروی محرکه دولت انقلابی در اجرای اهداف و برنامه‌های توسعه ای هستند و بدون حمایت، همراهی و قوت قلب ایشان  هیچ هدفی محقق نخواهد شد. 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، غلامعلی حیدری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با صدور بیانیه ای تصریح کرد:یاد و خاطره‌ تمامی شهیدان والامقام دولت، بالاخص شهیدان رجایی و باهنر که در ذهن و خاطر مردم اسطوره های تلاش و خدمت خالصانه هستند را گرامی‌داشته و این هفته را به همه تلاشگران و مجاهدان عرصه خدمت تبریک عرض می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مثابه بار امانت الهی است که بر دوش دولتمردان سنگینی می‌کند و همه‌ی ما باید پاسخگوی عملکرد خویش در پیشگاه خداوند متعال باشیم.

به گفته حیدری، زمان خدمت زودگذر است و هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده به مردم است. لذا دستگاه های اجرایی استان از این زمان، جهت تبیین اقدامات و خدمات برجسته دولت سیزدهم استفاده کنند.

در پایان بیانیه استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:امیدوارم خداوند متعال دولتمردان و خادمان ملت عزیز و شریف ایران را تحت عنایات خاصه خویش قرار داده و توان خدمت مضاعف به ایشان عطا نماید.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح در استان آغاز می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، داخلی، تسهیلاتی، آورده متقاضیان و سایر ردیف‌های بودجه‌ای هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی زمینه اشتغال مستقیم برای ۶۷۶ نفر در استان فراهم خواهد شد.

در هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی ۹۱ طرح جدید در این استان با سه هزار و ۳۱۹ میلیارد و هفت میلیون ریال اعتبار آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha