۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۱۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84865347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری:تمرکز دولت سیزدهم بر محرومیت‌زدایی است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر محرومیت‌زدایی و ایجاد عدالت در کشور است، گفت: مصداق آن سفرهای استانی دولت است که در پرتو آن مشکلات از نزدیک رصد و برای رفع آن راهگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌های این استان افزود: دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته به توفیق‌های قابل توجهی دست پیدا کرد و در حوزه سیاست داخلی می‌توان به اقدامات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد چراکه با گسترش واکسیناسیون آسیب‌های حوزه کرونا به حداقل رسید.

حیدری تصریح کرد: در حوزه تجارت خارجی نیز با عضویت در سازمان‌هایی نظیر شانگهای گام‌های خوبی در تقویت روابط خارجی کشور برداشته شده و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن اقدامات جهادی قابل توجهی انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از افتتاح بیش از ۳۰۰ طرح در این استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

حیدری تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان را محور فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: با این وجود در هفته دولت عملیات اجرایی ۹۱ طرح آغاز می‌شود.

وی، تعداد طرح‌های نیمه‌تمام استان را ۷۰۰ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها پیشران هستند نظیر راه‌آهن که با توجه به اهتمامی که برای بهره‌برداری از این طرح به کار گرفته شده پیش‌بینی می‌شود ظرف ۲ سال آینده افتتاح شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌های راکد استان در طول یکسال اخیر فعال شده و استان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

حیدری با بیان اینکه در سفر رییس‌جمهور به استان پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است، افزود: با پرداخت این تسهیلات می‌توان بسیاری از مشکلات جوانان به ویژه در حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج را برطرف کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این شهیدان والامقام الگویی برای دولتمردان هستند و اگر بخواهیم مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی نام ببریم باید از شهیدان رجایی و باهنر یاد کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: صداقت، مدیریت انقلابی، خدمت بی‌منت و جهادی، درستکاری و راستگویی از ویژگی‌های شهیدان دولت است.

حیدری در ادامه با اشاره به چالش تامین آب استان در پی کدورت چشمه کوهرنگ، بیان داشت: برای رفع این مشکل طرح‌های پدافندی که باید ظرف چند ماه انجام می‌گرفت ظرف ۱۰ روز اجرا شد و اکنون با پایدار شدن وضعیت آب شرب استان طرح های پدافندی همچنان حفظ می‌شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای اخیر بازگشایی دریچه‌های سد زاینده‌رود باعث کدورت آب رودخانه شد که بلافاصله طی تماس با وزیر نیرو دریچه‌هایی که منجر به گل‌آلودگی آب شده بود، بسته شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه سد زاینده‌رود تامین کننده آب سه استان است از همین رو به وزارت نیرو پیشنهاد شده تا مدیریت این سد ملی شود.

حیدری با قدردانی از همراهی مردم استان در خصوص رفع چالش تامین آب، خاطرنشان کرد: مردم استان، مردمی نجیب، وفادار، بابصیرت و همراه هستند و بی‌شک با وحدت و همدلی و انسجام می‌توان سرعت رشد و توسعه استان را شتاب بخشید.

وی افزود: همچنین از همراهی رسانه‌های استان در امیدآفرینی در جامعه و کمک به مسئولان برای رفع مشکلات قدردانی می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha