۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84865316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 استاندار:خدمات شهری زنجان به سمت عدالت محوری حرکت خواهد کرد

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه بوستان هاشمی نژاد یکی از پروژه‌های خوب وبا جانمایی مناسب شهری است، گفت: شاید در این بخش از شهر به لحاظ عدالت در ارایه خدمات شهری به طور شایسته عمل نشده اما امیدواریم شهر زنجان به سمت عدالت حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی بوستان شهید هاشمی‌نژاد ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: امسال هفته دولت به صورت موضوعی تقسیم‌بندی شده که یکی از موضوعات مهم، عمران شهری است که در حرکت استان اهمیت ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه در روز اول در حوزه عمران شهری دو پروژه مهم شروع شده و امیدواریم در اسرع وقت به پایان برسد، گفت: روز اول که شهردار مستقر شد قرار بر اجرای چند پروژه در سال جاری گذاشته شد  که با کمک شورای شهر به لطف خداوند پیشرفت خوبی کرده است.

 این مسوول، با بیان اینکه پروژه بزرگ نهضت آسفالت، پروژه سبزه‌میدان، بازار و پادگان جزو پروژه‌های اجرایی در لیست امسال است، گفت: به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها آشکار است و پیشرفت خوبی دارد با این وجود سعی بر این است تا انتهای سال زنجان را یک محیط تمیز با پروژه‌های تمام شده معرفی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا انتهای سال بتوانیم زنجان را از نگاه گردشگری نیز به یک شکل دیگر مطرح کنیم و در این میان از تمام مجموعه عواملی که موجب آغاز انجام این پروژه بوستان شهید هاشمی نژاد در شهر زنجان شدند قدردانی می‌کنم.

افشارچی با بیان اینکه در کنار این موضوع اقدامات دیگری نیز شهرداری آغاز خواهد کرد افزود: امیدواریم گاوازنگ، خانه بوران و پروژه‌های دیگر زنجان را زیست پذیرتر کرده و جای بهتری برای زندگی کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این پروژه از لحاظ فرهنگی نیز برای این منطقه مفید خواهد بود، گفت بطور قطع  این فضا هم به لحاظ ارتقا فرهنگی و هم کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که تا کنون پشتیبان بوده‌ایم و بعد از این نیز در خدمت شورا خواهیم بود و امیدواریم شهرداری و شورا با توان مضاعف حرکت کنند، همین نترس بودن و ریسک پذیر بودن مجموعه مفید است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha