برپایی میزهای ارتباط مردمی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با اربعین در مرز 

تهران - ایرنا - رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت امسال برای اولین بار میزهای ارتباط مردم با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های مرتبط با اربعین در مرزها برپا می‌شود و نماینده این مرکز در عراق حضور خواهد یافت تا در صورت بروز مشکل بصورت میدانی و لحظه‌ای با هماهنگی‌بین دستگاهی رفع شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت‌الاسلام احمد صالحی روز چهارشنبه در دیدار مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین افزود: برای اولین بار است که مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بر اساس شکایات مردمی و اعتراض به مشاهده برخی ناهماهنگی‌ها به طور مستقیم به موضوع اربعین ورود کرده و امیدواریم با نظارت و هماهنگی بین دستگاهی این مرکز، همچنین همت مضاعف مسئولان و دست اندرکاران ستادهای اربعین در سراسر کشور کاستی‌ها و نواقص رفع شود.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: مصوبات این جلسه و دستورات لازم برای رفع دغدغه رئیس جمهور از نگاه نظارتی این مرکز به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد تا اقدامات منظم‌تر و وسیع‌تر با برنامه ریزی درست و به موقع جهت آسان و ارزان شدن مراحل سفر اربعین برای مردم انجام شود و در نهایت گزارش جلسات پیشگیری از مشکلات و آسیب شناسی بعداز سفر، تقدیم آیت الله سید ابراهیم رئیسی خواهد شد.

صالحی اشاره کرد: امسال برای اولین بار میزهای ارتباط مردم با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های مرتبط با اربعین در مرزها برپا می شود و نماینده این مرکز در عراق حضور می‌یابد تا در صورت بروز مشکل به صورت میدانی و در لحظه با هماهنگی‌بین دستگاهی رفع شود.  

وی ادامه داد: از این رو ستاد اربعین موظف خواهد بود در اسرع وقت سامانه‌ای جهت ارائه آخرین اطلاعات موثق بصورت دائم و نیز اخذ شکایات مردمی راه اندازی کند. همچنین اگر نیاز باشد بخشی از خطوط ارتباطی مردم با رئیس جمهور برای شنیدن شکایات مردم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و هیچگونه قصور و کم‌کاری پذیرفته نخواهد بود.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha