هفته دولت با افتتاح ۳ طرح در مهاباد کلید خورد

مهاباد - ایرنا - همزمان با نخستین روز گرامیداشت هفته دولت، بهره برداری از سه طرح در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و آموزشی مهاباد با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح بوم گردی روستای عیسی کند، گفت: این طرح بوم گردی با ظرفیت ۹۵۰ نفر روز در سال با چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

ناصر صدفی اضافه کرد: با افتتاح این طرح مجموع طرح های گردشگری به چهار واحد رسید که به طور میانگین هر واحد امکان پذیرش پنج نفر در روز را دارد.

وی افزود: از مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح، چهار میلیارد ریال آورده شخصی سرمایه گذار و ۸۰۰ میلیون ریال هم تسهیلات بانکی بوده است.

افتتاح طرح کانال آب رسانی در روستای کلیجه

رییس اداره جهاد کشاورزی مهاباد هم گفت: طرح کانال آبرسانی به اراضی کشاورزی با بیش پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه در روستای کلیجه از توابع بخش مرکزی به بهره برداری رسیده است.

هفته دولت با افتتاح ۳ طرح در مهاباد کلید خورد

 رحمان پیره باب اضافه کرد: ۷۰ هکتار از اراضی این منطقه از طریق این کانال بتنی تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفته که دبی آن در فصل پر آبی به ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلی متر خواهد رسید.

آموزشگاه خیاطی بانوان در مهاباد افتتاح شد

رییس اداره فنی و حرفه ای مهاباد هم اظهار کرد: آموزشگاه خیاطی بانوان به همت بخش خصوصی و با هزینه ۱۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

محمود کریم دخت با بیان اینکه افتتاح این آموزشگاه برای ۱۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است، گفت: در این مرکز هنر خیاطی در گرایش های مختلف و صنایع دستی به هنرآموزان آموزش داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، امسال ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی با هزینه بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha