۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84865044
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جایگاه عرضه سوخت در امیریه دامغان افتتاح شد

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳
کد خبر: 84865044
جایگاه عرضه سوخت در امیریه دامغان افتتاح شد

سمنان- ایرنا- جایگاه عرضه فرآورده های نفتی شهرداری امیریه، عصر چهارشنبه همزمان با آغاز هفته دولت، با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری شد.

به‌ گزارش ایرنا، شهردار امیریه عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح این جایگاه در گفت و گو با ایرنا، افزود: جایگاه عرضه فرآورده های نفتی شهرداری امیریه در محل مجتمع خدماتی رفاهی قرار دارد که این جایگاه با اشتغال‌زایی مستقیم برای هشت نفر افتتاح شد. 

منصور بانی ادامه داد: برای ساخت این جایگاه، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۲۷ میلیارد از این هزینه توسط منابع داخلی شهرداری و بقیه از طریق تسهیلات بانکی دریافت شده از سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور، هزینه شده است. 

وی تصریح کرد: در این جایگاه که به مساحت سه هزار مترمربع ایجاد شده است، ۲ سکو شامل هشت نازل بنزین و ۲ سکو شامل چهار نازل نفت گاز فعال است. 

بانی اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت این طرح سال ۹۸ آغاز شد که بهره‌برداری از این طرح برای هشت نفر به صورت مستقیم و ۱۰ شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است. 

شهردار امیریه خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن این منطقه در محور تهران به مشهد و قرار داشتن در مسیر زائران رضوی، افتتاح این طرح موجب رفاه بیشتر همشهریان و زائران مشهدالرضا(ع) می‌شود.

به‌ گزارش ایرنا، شهر امیریه با بیش از سه هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری شهر دامغان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha