۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84864921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری در دستور کار مدیران است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت : سرعت بخشیدن به طرح های توسعه‌ای و اشتغال‌آفرین و رفع موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در اولویت و دستور کار مدیران اجرایی استان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ۲ پروژه تولیدی و گردشگری لاهیجان افزود: طرح های مختلف اجرا شده در گیلان همچون آزادسازی سواحل در راستای خواسته های مردم و به نفع آحاد جامعه اجرایی شده است.  

وی با تاکید بر تحقق زنجیره ارزش و حمایت از سرمایه‌گذاران در استان اضافه کرد: با توجه به موقعیت گردشگری گیلان، این خطه سالانه پذیرای میلیون ها نفر گردشگر و مسافر است که برای ایجاد خدمات مناسب و همچنین رونق تولید و اشتغال، اقدامات اثربخش در دستور کار دولت است.  

عباسی ادامه داد: دولت مردمی انقلابی سیزدهم بر تسهیل کارها و رسیدن به اهداف راهبردی تعیین شده برای رفاه اجتماعی اهتمام ویژه ای دارد.  

وی  عنوان کرد: نقاط مختلف گیلان از جمله لاهیجان دارای ظرفیت‌های ممتازی در حوزه های مختلف گردشگری است که باید برای توسعه اقتصادی و بهره برداری مطلوب از این موهبت الهی برنامه‌ریزی موثر و عزمی جدی داشت.

عباسی با برشمردن جاذبه های گردشگری و ظرفیت های شهرستان لاهیجان گفت: مدیران دولت سیزدهم با پیروی از آرمان های امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری، برنامه های راهبردی دولت آیت الله رئیسی و تاسی از نگاه خدمتگزاری شهیدان دولت همچون رجایی و باهنر می توانند در راستای پیشرفت و عدالت ایران اسلامی و رضایتمندی مردم گام بردارند.  

 در نخستین روز از هفته دولت ۲ طرح تولیدی و گردشگری لاهیجان با هزینه کرد ۸۸ میلیارد تومان با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

طرح نخست یک مجتمع گردشگری، صنعتی و کشاورزی و دهکده غذایی در زمینی به مساحت یکهزار و ۷۳۴ متر مربع و با ۶۲ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۱۷۲ نفر به صورت مستقیم بود که راه اندازی شد.

همچنین با حضور نماینده عالی دولت در گیلان یک واحد اقامتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.  

این هتل با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ متر مربع ساخته شده و ۳۲ تخت به سرانه اقامتی استان افزوده است.

به گزارش ایرنا، در هفته دولت امسال یک هزار و ۱۶۰ پروژه عمرانی، تولیدی، صنعتی و عام المنفعه در گیلان با اعتبار سه هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha