۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۰۷
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 84864757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۴۶ طرح عمرانی طی هفته دولت در تربت حیدریه بهره برداری یا کلنگ زنی می شود

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت که ۴۶ طرح عمرانی با بهره مندی از چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور امروز چهارشنبه  در نشست شورای اداری تربت حیدریه ویژه گرامیداشت هفته دولت افزود: از این تعداد طرح ۳۳ مورد با اعتبار هزینه شده سه هزار ۶۰۰ میلیارد تومان پایان یافته و آماده افتتاح است.

فرماندار تربت‌حیدریه اظهار کرد: آغاز احداث ۵۰۰ خانه با اعتبار برآورد شده ۹۷۲ میلیارد تومان در راستای طرح نهضت ملی مسکن جزو دیگر برنامه های عمرانی هفته دولت در این شهرستان است.

کی پور طرح نهضت ملی مسکن را جزو برنامه های راهبردی دولت سیزدهم عنوان کرد که در تربت حیدریه نیز با اولویت ادامه خواهد یافت.

وی نیروگاه سیکل ترکیبی تربت حیدریه با اعتبار هزینه شده سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را نیز جزو طرحهای مهم ملی و در دست تکمیل استان خراسان رضوی اعلام کرد.

وی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای معرفی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تزریق روحیه امید به جامعه بیان کرد.

۴۶ طرح عمرانی طی هفته دولت در تربت حیدریه بهره برداری یا کلنگ زنی می شود

به گزارش دیگر ایرنا امام جمعه تربت‌حیدریه نیز در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، گفت: دولت مردمی ۲ شاخصه مهم دارد که نخست در کنار مردم بودن و دوم انجام خدمت صادقانه است.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: انتظار هم می رود کارگزاران نظام و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای خدمت بهتر و روان تر به مردم راهکارها را تقویت کنند و شتاب در کار را ارتقا بخشند و البته این بدان معناست که کار عالمانه و دانش محور سرلوحه امور باشد.

به گزارش ایرنا مدیران دستگاههای اجرایی تربت حیدریه پس از جلسه شورای اداری و دیدار با امام جمعه ؛ با حضور در گلزار شهدای شهرستان با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی، برگزاری جشنواره های ورزشی و نمایشگاههای فرهنگی - هنری، بهره برداری از طرحهای عمران شهری - روستایی و کشاورزی از جمله برخی برنامه های هفته دولت در شهرستان تربت حیدریه است.

تربت حیدریه در مرکز خراسان رضوی و جنوب مشهد مقدس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha