۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84864724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت برای تقویت زیرساخت‌های درمانی گیلان اهتمام ویژه دارد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های درمانی گیلان بسیار ضعیف است، گفت: دولت سیزدهم اهتمام ویژه برای برطرف کردن این مشکلات و تقویت زیرساخت‌های درمانی در یک سال گذشته داشته و دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در نخستین روز از هفته دولت در آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان گیلان در رشت اظهار داشت: در بخش های تروما و اورژانس در ارتباط با تصادفات در شرق و غرب گیلان با مشکلات فراوانی مواجهیم که برای رفع این مشکلات نیاز به تلاش بیشتری است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور در بهمن ماه سال گذشته به استان و اعتبارات در نظرگرفته شده برای بخش های مختلف افزود: در تلاشیم تا شاخص توسعه زیرساخت های درمانی را در این استان ارتقاء دهیم و عقب ماندگی ها جبران شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به خدمات رسانی کار درمان در دوران شیوع ویروس کرونا بیان داشت: نقش پزشکان، کادر درمان و داروسازان برای نجات جان مردم در دوره همه گیری کرونا فراموش نشدنی و تلاش های آنان برای نجات جان بیماران قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مردم در بحبوحه مقابله با ویروس کرونا هر روز شاهد مجاهدت پزشکان و پرستاران خستگی‌ناپذیر در اقصی نقاط کشور بودند، افزود: در این راستا جانفشانی از کارکنان دلسوز پزشکی برگ پرافتخار و زرینی از اوج رشادت و خلوص این قشر پرتلاش جامعه اسلامی است.

وی با تبریک روز پزشک و داروساز، جایگاه جامعه پزشکی در مجموعه های مختلف را بسیار رفیع و ارزشمند دانست و خطاب به آنان گفت: مردم به شما اعتماد دارند و شما نیز استعدادی را که خداوند در اختیارتان قرار داده را در مسیر گره گشایی و خدمت به مردم گذاشته‌اید.

وی احترام و تکریم بیمار، انجام مراودات با مردم، حضور در مناطق کم‌برخوردار و ارائه خدمت به محرومان را منشاء تعالی بخشی عنوان کرد و افزود: این توفیق و عنایت در این مسیر افتخاری است که در اختیار پزشکان قرار داده شده است.

در این مراسم که از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان برگزار شد، جمعی از پزشکان و داروسازان استان تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha