نیروی انتظامی نقش بی‌بدیلی در ترمیم اعتماد عمومی دارد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: نیروی انتظامی نقش بی‌بدیلی در ترمیم اعتماد عمومی و در نهایت امیدآفرینی در جامعه دارد.

فرزاد مخلص‌الائمه روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی در اراک، افزود: ترمیم اعتماد عمومی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و بزرگترین پروژه دولت مردمی است که برای تحقق این مهم همکاری تمامی ارکان نظام به خصوص نیروی انتظامی ضروری است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سال گذشته در اولین دیدار با اعضای دولت ۱۰ اصل اساسی را به دولت متذکر شدند که سرفصل این اصول تقویت اعتماد عمومی و امیدآفرینی در جامعه بود و به تعبیر معظم‌له این دو مقوله بزرگترین سرمایه دولت است و بر همین اساس دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار گرفته است.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی اظهار داشت: دولت برنامه‌های مدونی در این خصوص تدوین کرده و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را مبتنی بر این برنامه ها پیش می‌برد و یکی از این برنامه‌ها تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است که بر همین اساس در طول هفته دولت امسال ۷۴۰ طرح نیمه‌تمام در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد که در جای خود اقدام بزرگی محسوب می‌شود.

مخلص‌الائمه بیان کرد: دولت سیزدهم در آغاز فعالیت خود با ۸۰ هزار طرح نیمه‌تمام مواجه بود که در طول یک‌سال گذشته شمار قابل توجهی از آنها بهره‌برداری شد و شماری نیز در هفته دولت تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: حکومت‌ها بویژه حکومت اسلامی وظیفه تامین و تضمین حداقل پنج مقوله رفاه، آزادی، هدایت مردم، امنیت و عدالت را بر عهده دارند و انجام این موارد در ارتقای اعتماد عمومی موثر خواهد بود و نقش نیروی انتظامی در تامین این پنج مقوله موثر خواهد بود و تاکنون نیز نیروی انتظامی تلاش خود را در این راستا انجام داده است.

استاندار مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نیز گفت: منافقان کوردل در سال ۱۳۶۰ توطئه‌های بسیاری را بر علیه نظام اسلامی اجرا کردند اما با درایت و هوشمندی امام راحل و همراهی مردم مومن، انقلاب اسلامی حفظ شد و اکنون با اقتدار و زیر سایه هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

در این آیین سردار « هادی رفیعی کیا» به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی معرفی  از زحمات و تلاش‌های سردار « حسن مفخمی شهرستانی» تقدیر شد

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha