استاندار لرستان: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی به طرح های استان اختصاص یافت

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ۲ تا سه هزار میلیارد تومان اعتبار طی هشت ماه گذشته به‌ صورت نقدی برای پروژه‌های استان اختصاص یافت که برخی از آنها هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در دیدار مسوولان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: در مدت مذکور ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و مدارس و ۳۰۰میلیارد تومان به طرح های آبرسانی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره که چندین سال متوقف مانده بود در هشت ماه گذشته از سرگرفته شد و در حال تکمیل شدن است.

وی افزود: به استناد مکاتبات بین رییس‌جمهور سابق و رییس سازمان برنامه‌ و بودجه، دولت سیزدهم خزانه‌ کشور را خالی تحویل گرفت و اوراق و اسنادی به‌عنوان ارث به دولت سیزدهم رسید که سررسید آن‌ها تعهد ۱۵هزار میلیارد تومانی به‌صورت ماهانه بود.

استاندار لرستان گفت: همچنین باتوجه به شرایط نامناسب کرونا و وضعیت مناسبات بین الملل به‌ دلیل سیاست نادرست دولت قبل، این حوزه در بن‌بست بود و هیچ راه خروجی و آزادشدنی برای دولت باقی نمانده بود که دولت سیزدهم کار را آغاز کرد.

زیویار بیان کرد: اشتغال و رشد اقتصادی لرستان افزایش چشمگیری داشته و رتبه استان اکنون به دهک میانی کشور رسیده است.

استاندار لرستان همچنین با بیان اینکه اعتمادسازی، صداقت در گفتار و کردار تنها راه رسیدگی به معیشت مردم است گفت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه عمر مدیریت خود در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند و اخلاص، صداقت در گفتار و خدمتگزاری به مردم از ویژگی های بارز آنان می باشد.

دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha