۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84864633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شاهرود: شاخصه بارز دولتمردان انقلابی و مردمی اطلاع رسانی شفاف است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود با بیان اینکه شاخصه بارز دولتمردان انقلابی و مردمی، اطلاع‌رسانی شفاف است، گفت: تسهیل کار مردم در اولویت اقدام‌های دولتمردان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی روز چهارشنبه در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود که در محل حسینیه امام خمینی(ره) برگزارشد، افزود: تبیین عملکرد از جمله اقدام‌های بسیار ارزشمند دولتمردان است که باید در راستای اطلاع‌رسانی به مردم صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی اقدام‌های دستگاه‌های اجرایی باید از مسیر صحیح صورت پذیرد، ابراز داشت: بهترین خدمت امیدآفرینی بین مردم است و این امر با دادن اطلاعات دقیق و بی‌نقص از سوی مسوولان به مردم محقق می‌شود.

امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه صداقت از شاخصه‌های کار برای مردم است، اظهار داشت: جراحی اقتصادی یکی از اقدام‌های جسورانه دولت مردمی بود که اگر اطلاع‌رسانی دقیقی از نحوه اجرایی شدن آن به مردم صورت نمی‌گرفت، شرایط کشور متشنج می‌شد.

۱۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت در شاهرود بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود نیز در این نشست گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت انجام می‌شود.

 ابوطالب جلالی با بیان اینکه از مجموع ۱۱۱ طرح  قابل افتتاح ۱۰۰ مورد عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی است، افزود: در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی به ایجاد اشتغال برای ۱۲۲ نفر با افتتاح طرح‌های اقتصادی در هفته دولت امسال اشاره کرد و ابراز داشت:عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی در سطح شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان در این هفته آغاز می‌شود.

جلالی ادامه داد: ۲۱ طرح در شاهرود، ۲۷ طرح در بخش مرکزی، ۳۸ طرح در بخش بسطام، ۱۶ طرح در بخش بیارجمند و ۹ طرح در سطح شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به طرح‌های عمرانی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، اظهار داشت: شاهرود پنج طرح و بخش‌های مرکزی چهار طرح، بسطام ۹ طرح و بیارجمند پنج طرح سهم دارند.

در نخستین روز از هفته دولت فرماندار ویژه شاهرود به همراه مسوولان دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدا به دیدار امام جمعه شاهرود رفتند، همچنین دیدار با خانواده شهید عبدالحسین سر برزگر کارمند شرکت نفت، شهید مجید آخوندی کارمند آموزش و پرورش و یک مددجوی کمیته امداد در محله بیدآباد انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha