۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 84864541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح و اجرای ۱۴ پروژه آبرسانی در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره برداری و کلنگ زنی ۱۴ پروژه آبرسانی با چهار هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال اعتبار در این استان آغاز شد.

ابوالحسن عالی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این شمار هشت پروژه آبرسانی با ۲ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال در شهرها و روستاهای استان بوشهر وارد مدار بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: فاز نخست آب‌شیرین‌کن شماره ۴ بوشهر به ظرفیت هفت هزار مترمکعب با یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت بخش خصوصی از جمله پروژه های افتتاحی است.

عالی ادامه داد: افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب و خط تحت فشار منطقه بسیجیان گناوه با ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار و تکمیل مخزن ذخیره آب پنج هزار مترمکعبی دلوار با  ۲۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از دیگر پروژه های افتتاحی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در هفته دولت است.

به گفته وی خط انتقال آب  بندر رستمی در تنگستان با ۴۲ میلیار ریال، مخزن ذخیره آب ۲ هزار مترمکعبی انارستان و تأسیسات جانبی آن در شهرستان جم با ۱۰۰ میلیارد ریال،  یک حلقه چاه آب در روستای تنگ زرد دشتستان با ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و ۲ مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب در روستاهای چاووشی و گلستان دشتی به ترتیب با  ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری نیز در این هفته بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: همچنین در هفته دولت امسال ۶ پروژه آبرسانی با اعتبار ۲هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی مخزن پنچ هزار مترمکعبی تنگ‌ارم از جمله این پروژه ها است که با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) احداث خواهد شد.

عالی اظهار کرد: آغاز عملیات حفر و کف شکنی چاه‌های آب شرب با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار، خط انتقال آب روستای دمیگز شهرستان دیر با ۱۷۰ میلیارد ریال، ساخت مخزن پنج هزار متر مکعبی برازجان با ۳۷۰ میلیارد ریال، آب شیرین‌کن سه هزار و ۷۵۰ متر مکعب دیر با یکهزار و ۲۸۰ میلیارد ریال و آب‌شیرین کن اخند با ظرفیت یکهزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های آبرسانی است که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha