۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹
کد خبر: 84864536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۴۳۲ طرح هفته دولت در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۴۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان، هفته دولت امسال در استان کلنگ زنی یا بهره‌برداری می‌ شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیروس ابراهیمی روز چهارشنبه بمناسبت هفته دولت در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: ۳۴۳ طرح در حوزه عمرانی با یکهزار و ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار و ۲۴۶ نفر اشتغالزایی هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: همچنین ۱۲۶ طرح در حوزه اقتصادی با یکهزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار و سه هزار و ۳۴۳ نفر اشتغالزایی در این مدت افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی افزود: طرح های اقتصادی مربوط به حوزه‌های مختلف کشاورزی، شیلات، صنعت و معدن، خدمات، صنایع‌دستی، مشاعل روستایی و حمل‌ونقل می باشد که باید در این خصوص، اقدامات دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود.

ابراهیمی بیان کرد: دولت سیزدهم در یک وضعیت سخت اقتصادی شرایط را تحویل گرفت و اکنون جراحی بزرگ اقتصادی را آغاز کرده است که هرچند که تبعاتی را به دنبال داشت اما به گفته کارشناسان در دراز مدت نتایج خوبی را به‌ دنبال خواهد داشت.

دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha