۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1456
کد خبر: 84864226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۷ طرح هفته دولت در بهشهر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

ساری - ایرنا - فرماندار بهشهر از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴۷ طرح عمرانی ، خدماتی و صنعتی با اعتبار ۳۹۲ میلیارد تومان طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر میرزایی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که طرح های آماده افتتاح در زمینه های توسعه روستایی ، حوزه سلامت ، اشتغال ، تامین آب و توسعه مناطق محروم است.

وی افزود : انتقال گاز به مناطق محروم و روستاهای بالادست نیز از جمله طرح هایی است که هفته دولت در بهشهر است به بهره برداری می رسد.

میرزایی بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح ها در هفته دولت را بیانگر تلاش دولت و نظام برای امیدآفرینی برشمرد و گفت : همه تلاش دولتمردان بر این است تا با خدمات رسانی بهتر به مردم ، امیدآفرینی را در جامعه افزایش دهند .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: با توجه به همه توطئه های دشمنان‌، عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عملکرد خوبی است و مدیران و کارکنان و همه دغدغه مندان‌ نظام با تلاش های فراوان خود توانمندی ها و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان‌ نشان دادند.

فرماندار بهشهر با تاکید بر این که طی سال ها توسعه لازم در این شهرستان اتفاق نیفتاده است ، گفت : مشکلات و معضلات همواره وجود دارد ، اما با همه تلاش ها خوشبختانه شاهد توسعه روزافزون در بخش های مختلف هستیم.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می‌باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha