۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84864140
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: خدمت خالصانه به مردم وظیفه اصلی مسوولان است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: خدمت خالصانه به مردم وظیفه اصلی مسوولان است و در صورت غفلت از انجام این وظیفه، باید پاسخگوی شهدا باشیم.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کُردیانی روز چهارشنبه در نخستین روز هفته دولت در آیین غبارروبی گلزار شهدای سبزوار افزود: مردم که به پای ارزشها و آرمانهای انقلاب ایستاده اند، ولی نعمت مسوولان هستند، لذا خدمت به آنها و رفع مشکلات مردم باید اولویت کاری مدیران نهادهای اداری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: شهدا زنده و دارای حیاتی جاودانه اند و فروغ جان و ابعاد بزرگ شخصیتی آنان روز به روز نمایان تر می شود از این رو یقینا حرکت در مسیر شهدا به رفع سختی ها و مشکلات امروز جامعه کمک می کند.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه باید عمل، کردار و رفتار ما مطابق با رفتار شهدا باشد، افزود: مسوولان امروز باید همان روحیه انقلابی و جهادی شهدا را در ارائه خدمت به مردم مورد توجه قرار دهند.

ابراهیمی، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید والامقام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند و از این رو خاطره آنان هیچگاه از خاطر ملت نخواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای بازگفتن خدمات و ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

شهرستان سبزوار حدود هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha