نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت:  نیروی انتظامی مظهر اقتدار و صلابت ایران اسلامی است و همراهی تنگاتنگ مردم با این نیروی انقلابی با هدف پیشبرد اهداف نظام باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در اراک افزود: مجموعه فراجا هر چه ارتباط خود با مردم را حفظ کرده و مشارکت آنها را بیشتر جلب کند، در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: نیروهای جان برکف انتظامی برای تامین امنیت عمومی و مقابله با اشرار و برهم‌زنان نظم و آرامش جامعه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و تاکنون نیز شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده‌ است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مجموعه فراجا به عنوان بخشی از حاکمیت در راستای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند، اظهار داشت: تقویت شاخص امنیت در کشور نیازمند همراهی هر چه بیشتر مردم با این نیروی انقلابی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند عزم جدی است، تاکید کرد: اقشار مختلف مردم باید با حمایت‌های همه جانبه خود کمک کنند تا این بار سنگین اجتماعی و فرهنگی به مقصد برسد و فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.

وی بیان کرد: گسترش فرهنگ بدحجابی توطئه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است و مردم باید نسبت به این توطئه شوم دشمنان هوشیار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: به برکت امام راحل و شهدای گران‌سنگ یک حقیقی در کشور ایران شکل گرفته که حیات طیبه‌ای را در منطقه و جهان ایجاد کرده و دشمنان تلاش می‌کنند تا این حقیقت را محو کنند اما ملت ایران به آن پایبند است و بدون شک نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب خواهد شد.

شرکت در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی مهمترین برنامه سردار اشتری در سفر به اراک مرکز این استان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha