۷۶پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت در شهرستان دماوند افتتاح می شود

دماوند – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح و بهره برداری ۷۶ پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با آغاز هفته دولت در این شهرستان با اعتباری بالغ بر بیش از ۳۷۰میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهرخانی شامگاه روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: امسال نخستین سال دولت سیزدهم است؛ این دولت برگرفته از مردم و شعار آن حمایت و تامین رفاه حال مردم است.

وی ادامه داد: معتقدیم صاحبان اصلی دولت مردم هستند و به پشتیبانی این مردم است که می توانیم برای عمرانی و آبادانی گامی برداریم تا برای خود مردم و نظام ثمربخش باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه از آغاز فعالیت بنده در بهمن ماه سال گذشته اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان با مشکل همراه بود، افزود: با آغاز سال جدید با توجه به پیگیری های صورت گرفته توانستیم اجرای پروژه عمرانی را در سطح شهرستان پیگیری و تسریع بخشیم و اکنون به سرانجام رسانیم.

طاهرخانی با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۷۶پروژه قابل افتتاح و بهره برداری در سطح شهری و روستایی شهرستان دماوند با اعتباری بالغ بر ۳۷۰میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان پیش بینی شده است، گفت: در حوزه توسعه، تقویت و تجهیز زیرساخت ها ۲۹پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۹میلیارد تومان و در حوزه عمران ۳۸پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۹۹میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: حوزه اقتصادی یک پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱میلیارد تومان، حوزه صنعت دو پروژه با اعتباری بالغ بر۲۱میلیارد تومان، حوزه گردشگری دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، حوزه آموزش یک پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد تومان، حوزه بهداشت دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد تومان و حوزه فرهنگ و ارشاد یک مورد در شهر کیلان با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد تومان بهره برداری خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها، ۷۵۵نفر شاغل می شوند، گفت: در این هفته هشت پروژه در بخش مرکزی و ۹پروژه در بخش رودهن بهره برداری می شود که اعتبار پروژه های بخش مرکزی بالغ بر ۵میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان و در بخش رودهن ۲۵میلیارد تومان است.

وی گفت: برنامه های مختلفی نیز در این ایام پیش بینی شده است که شامل غبارروبی مذار شهدا با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره ۱۴شهید کارکنان دولت شهرستان دماوند و دیگر برنامه های متنوع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha