۲ شهریور ۱۴۰۱، ۷:۱۷
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 84863879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: مطالبه‌گری حرفه‌ای رسالت خبرنگاران است ‌

بندرعباس - ایرنا- مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان با بیان اینکه مطالبه‌گری حرفه‌ای رسالت خبرنگاران است، گفت: آموزش خبرنگاران تخصصی در رسانه‌های استان به منظور تقویت مطالبه‌گری حرفه‌ای، مورد تاکید است.

به گزارش ایرنا، علی اکسیر شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در بندرعباس به ضرورت تربیت خبرنگاران تخصصی در استان برای مطالبه‌گری حرفه‌ای اشاره کرد و با یادآوری مشکل مسکن و چاپخانه، خواستار اختصاص زمین مناسبی برای تعاونی مسکن خبرنگاران شد.
وی از استاندار هرمزگان به عنوان مرد میدان عمل یاد کرد و بیان داشت: در مرکز، هرمزگان را بسیار بهره مند می‌دانند و لذا در توزیع یارانه‌ها به این استان، نگاه حمایتی کمتری دارند. 
مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان، خواستار تجدیدنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نوع نگاه به استان شد و با اشاره به مشکلات ناشی از گرانی و کمبود کاغذ برای چاپ نشریات در این استان تاکید کرد: کاغذ های زیادی از بندرعباس وارد کشور شد اما مطبوعات استان سهمی در این میان نداشتند.
 اکسیر تصریح کرد: برخی از نشریات و رسانه‌های هرمزگان حتی دفتر هم ندارند و در این زمینه نیازمند حمایت دولت برای استقرار شایسته رسانه‌ها در محل مناسبی هستیم.

در حال حاضر ۱۶۵ مجوز فعال مطبوعات و پایگاه خبری در استان هرمزگان وجود دارد که این تعداد شامل هشت مجوز روزنامه، ۲۵ مجوز هفته نامه، ۶ مجوز ۲ هفته نامه و هفت مجوز ماهنامه است.


 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha