۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84863521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع مشکل حمل و نقل عمومی در بروجرد از مطالبات شهروندان است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل عمومی یکی از حقوق طبیعی و مطالبات شهروندان است.

به گزارش ایرنا، مجید منعمی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای حمل و نقل عمومی از سوی مردم شکایات زیادی شده که لازم است مسوولان مرتبط اقدامات لازم را برای حل این مشکلات انجام دهند.

وی تصریح کرد: مردم ساکن شهر ونایی برای حمل و نقل به لحاظ امنیت به فرمانداری مراجعات مکرر دارند که این مشکل باید بررسی و رسیدگی شود.
فرماندار بروجرد بیان کرد: در راستای جانمایی وسایل  خدمات‌رسان و زیرساخت‌های که باید وجود داشته باشد، تصمیمات لازم گرفته شود.
منعمی اضافه کرد: ساماندهی دستفروشان وظیفه شهرداری بوده و باید آن را انجام دهد و برخورد با مسافربرهای شخصی بر عهده دستگاه مربوطه است.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان باید به‌گونه‌ای صورت گیرد که تبدیل به فرهنگ شود، افزود: برگزاری چنین جلساتی اثر مستقیم بر زندگی مردم دارد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: منافع عموم مردم این بوده که حمل و نقل آنها سامان بگیرد و با توجه به اینکه شهرستان دارای ۲ دانشگاه آزاد و دولتی است می‌طلبد دراین راستا راهکار علمی ارائه دهند.

منعمی با اشاره به وضعیت حمل و نقل دانشجویان دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی، اظهار کرد: تدابیر لازم برای تردد دانشجویان اتخاذ شود.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: شهرک صنعتی شماره یک بروجرد درخواست ایجاد یک زیرگذر را دارند و برای عبور و مرور ساکنین شهرک اندیشه به مصلی و نیز شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد پل عابر پیاده یا زیرگذر تعبیه شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha