۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84863475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جرایم مالیاتی در استان اردبیل بخشوده می‌شود

۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲
کد خبر: 84863475
جرایم مالیاتی در استان اردبیل بخشوده می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی در هفته دولت در صورت پرداخت مالیات بخشوده می‌شود.

به گزارش ایرنا، ابراهیم قلی زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و تکریم مودیان مالیاتی، جرایم مالیاتی و جرایم عوارض هر سال یا دوره مودیانی که تا تاریخ دهم شهریور ماه امسال نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام کنند، بخشوده می‌شود.

وی اظهار کرد: براساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور و تفویض اختیار به مدیران کل استانها، جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی تا سقف ۲ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال بخشوده خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل از مودیان مالیاتی خواست، تا از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به واحدهای مالیاتی در نقاط مختلف استان نسبت به پرداخت بدهی و بهره‌مندی از مزیت های این بخشنامه اقدام کنند.

قلی زاده یادآورشد: پارسال در حوزه فرهنگ‌سازی مالیاتی در استان اقدامات خوبی انجام شده به طوری که امروز تمکین مالیاتی در اردبیل نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه با تنویر افکار عمومی و ارتقای فرهنگ مالیاتی استان اعتماد مودیان به این اداره کل افزایش یافته  است، اضافه کرد: با اقدامات انجام شده در پنج ماه امسال وصول مالیات در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش داشته است.

 این مقام مسئول با بیان اینکه  وصول مالیات جزو وظایف ذاتی امور مالیاتی است، ادامه داد: یکی از رسالت‌های مهم و خطیر رسانه‌های مطالبه‌گر تلاش برای تحقق عدالت مالیاتی و ایجاد و افزایش اعتماد در بین مودیان مالیاتی است.

قلی زاده ابراز امیدواری کرد با اجرای عدالت مالیاتی و تشویق مودیان به طرح خوداظهاری مالیاتی و تمکین در پرداخت به موقع مالیات بیش از پیش شاهد ارتقای نظام سلامت اداری باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha