۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84863317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چه عواملی کار پرسپولیس را برای جذب مهاجم سخت‌ کرد

۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبر: 84863317
چه عواملی کار پرسپولیس را برای جذب مهاجم سخت‌ کرد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس برای تکمیل فهرست خود هنوز درپی جذب یک مهاجم دیگر است.

به گزارش ایرنا،‌ باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات جذب دو مهاجم را در دستور کار خود قر ار داده بود. در شرایطی که سرخپوشان نقل و انتقالات را قوی استارت زدند و در تمام پست‌ها نفرات مد نظر سرمربی را جذب کردند اما در خط حمله شرایط متفاوتی رقم خورد.

شیرزود تمیروف ابتدا در فهرست مازاد قرار داشت اما در ادامه که مسوولان در جذب مهاجم خارجی ناکام ماندند،‌ سرمربی تیم او را به تمرینات فراخواند. با این حال پس از منتفی شدن جذب کاسیانو و آلف مانگا،‌ پرسپولیس توانست بهترین گزینه را در پست مهاجم هدف جذب کند و یورگن لوکادیا هلندی را به تهران بیاورد.

این در حالی بود که کادر فنی باز هم علاوه بر لوکادیا اعلام کرد که به مهاجم دیگری نیاز دارد و به همین خاطر مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا در این پست بازیکن مد نظر را جذب کنند.

مسوولان باشگاه در تلاش بودند تا بتوانند دیاباته را به تهران بیاورند اما سبک بازی و شرایط سنی او موجب شد تا کادر فنی روی جذب این بازیکن مردد باشد و به همین خطار سراغ گزینه‌های دیگر هم رفتند.

طبق اولویت یحیی گل‌محمدی فعلا مذاکره برای جذب دو مهاجم دیگر در حال انجام است و در صورتی که مهاجم دیگری جذب نشود، باشگاه به سراغ شیخ خواهد رفت.

در این شرایط مسوولان باشگاه قراردادشان را با تمیروف فسخ کردند تا جای برای مهاجم جدید باز شود.

این در حالی است که نقل و انتقالات به طور رسمی به پایان رسید و تنها بازیکنانی می‌توانند به جمع سرخپوشان اضافه شوند که پیش از این قراردادشان را با تیمشان فسخ کرده باشند و به همین خاطر جذب بازیکنی که شرایط انتقال خارج از پنجره را داشته باشد، سخت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha