تاسیسات شارژ سیلندر گاز مایع غیراستاندارد در شهرری به دادگاه معرفی شد

تهران- ایرنا- مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: سه جایگاه تاسیسات سیلندر گاز مایع غیراستاندارد در شهر ری، به دلیل فعالیت بدون اخذ مجوز استاندارد، به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از اداره‌کل استاندارد استان تهران، "عباس نوری" در این خصوص توضیح داد: بر طبق استعلام انجام شده از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران- منطقه تهران، شهرستان ری با داشتن ۶ تاسیسات سیلندر پرکنی فعال، دارای بیشترین تاسیسات عرضه گاز طبیعی مایع در سطح استان است که از این تعداد سه تاسیسات سیلندرپرکنی مستقر در شهرستان ری با نام‌های "رویال گاز"، "بوتا گاز" و "محمود آباد" خاورشهر غیراستاندارد بوده و به دلیل عدم اقدام برای اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد، به دادستانی شهر ری معرفی شدند.
مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر اینکه مالکان این تاسیسات باید نسبت به ایمن‌سازی و احراز الزامات استاندارد اقدام کنند، به همه دارندگان تاسیسات سیلندرپرکنی گاز مایع در سطح استان، هشدار داد: در صورت عدم اقدام به استانداردسازی در اسرع وقت، به مرجع قضایی معرفی خواهند شد و باید درخصوص بابت ترک فعل انجام شده پاسخگو باشند.

در استان تهران تاکنون هفت واحد شارژ سیلندر گاز مایع موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای خدمت مذکور شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha