۱ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۳۵
کد خبر: 84862827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۴۸ طرح طی هفته دولت در چالوس کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری می‌شود

نوشهر - ایرنا - فرماندار چالوس گفت که ۴۸ طرح با سرمایه گذاری ۵۹۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان طی هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری می‌شود

علی قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد : هم اکنون ۳۲  طرح با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آماده افتتاح برای هفته دولت است و ۱۶ طرح دیگر هم با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود .

وی افزود که حدود ۲۷۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات مورد نیاز این طرح ها را دولت و بقیه را بخش خصوصی تامین کرده است.

فرماندار چالوس از مجموعه اقامتگاه بوم گردی در بخش مرزن آباد ، گاز رسانی روستایی ، مرکز خدمات جامع سلامت شهر هچیرود ، توسعه شهری شهرهای هچیرود ،مرزن آباد و چالوس ، برق رسانی و مخابرات به عنوان بخشی از طرح های آماده افتتاح یاد کرد.

وی گفت که ساخت ۱۰۲ بنای مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن ، آبرسانی به روستای سنار بخش مرزن آباد ، ساخت واحد تولیدی فرآورده های گوشتی در شهرک صنعتی مرزن آباد و ساخت یک واحد مسکونی در روستای سینوا نیز طی هفته دولت شروع می شود.

قاسمی با اعلام این که در هفته دولت فرصت اشتغال برای ۱۸۱ جوان جویای کار شهرستان هم فراهم می شود، از غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با امامان جمعه ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت ، برگزاری آئین گرامیداشت هفته دولت و یادواره شهدای کارمندی و کارگری غرب مازندران به مرکزیت چالوس و رونمایی از محصول دانش بنیان به عنوان بخشی از برنامه های هفته دولت در چالوس نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha