۱ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84862795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم | لحظه اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به شهید فلسطینی در کرانه باختری

تهران - ایرنا - یک جوان فلسطینی صبح امروز سه شنبه بر اثر جراجت وارده در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، این جوان فلسطینی به نام "محمد عرایشه" تقریبا دو هفته پیش در جریان یورش نیروهای اشغالگر به بخش قدیمی شهر نابلس هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

پیش از این نیز منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری شاهد ترور سه مبارز فلسطینی عضو گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح به نام های "ابراهیم النابلسی، اسلام صبوح و حسین طه" بود.

علاوه بر شهادت این مبارزان فلسطینی، اخیرا ده ها شهروند دیگر فلسطینی با گلوله های رژیم اشغالگر صهیونیستی زخمی شده و به بیمارستان انتقال داده شدند که العرایشه نیز یکی از آن ها بود که پزشکان موفق به نجات جان او نشدند و صبح امروز به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، شهرها و مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی شاهد خشم مردمی در پی تجاوزهای اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی است. این درحالی است که شماری از دولت عربی سکوت کرده و هیچ اقدامی برای مقابله با تجاوزگری و رفتارهای نژادپرستانه علیه مردم فلسطین اتخاذ نمی کنند.

اقدامات رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بشردوستانه بین المللی بوده و در تضاد با توافقات بین المللی است و این امر نیازمند فشارهای جدی به اشغالگران برای احترام به حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha