۱ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۰۸
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84862789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از ۹۰۰ طرح تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین در دست اجراست

قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۹۰۳ طرح تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین در دست اجرا است که ۹۴ مورد آنها در آستانه بهره برداری قرار دارند.

رضا صفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در مراحل مختلف ساخت و ساز از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: از این تعداد ۹۴ طرح پس از اتمام ساخت و ساز، ماشین آلات و دستگاه های مورد نظر را نصب کرده و در آستانه بهره برداری و تولید آزمایشی قرار دارند.

وی یادآورشد : ۵۶ مورد از این طرح ها نیز سالن تولید خود را تکمیل کرده اند و به زودی ماشین آلات و دستگاه های مورد نظر را نصب می کنند.

صفاری اظهار داشت: اجرای اسکلت ۱۰۴ طرح تولیدی نیز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین رو به اتمام بوده و ۲۱۶ طرح نیز در مرحله اجرای اسکلت قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت : ۵۹ طرح نیز در مرحله دیوارکشی قرار داشته و ۳۷۴ طرح نیز که به تازگی سرمایه گذاران آن اقدام به عقد قرارداد برای ساخت واحد تولیدی کرده اند، در مرحله تخصیص زمین قرار دارند.

صفاری با بیان اینکه در حال حاضر ۹۴۶ واحد بهره بردار در شهرک های صنعتی استان قزوین وجود دارد، یادآور شد: با بهره برداری از طرح های در دست اجرای تولیدی، تعداد واحدهای بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به حدود ۱۸۵۰ واحد تولیدی افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از طرح های تولیدی در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای ۳۵ هزار نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می شود.

صفاری افزود: با جلب حمایت دستگاه های مختلف و بانک ها، پیگیر کمک به طرح های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالا برای تکمیل زودتر و رسیدن به بهره برداری هستیم تا شاهد رونق تولید و اشتغالزایی جوانان در استان قزوین باشیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha